.::life has begin::.

lapan..

Posted on: June 18, 2009

wedding ticker kat sebelah ni penipu!!

8 hari la bukan 7..tak reti kire ke.. :p

hari ni rasa banyak sangat senyuman dilemparkan..sebab kena usik tiap kali kad di hand over..dan juga ucapan tahniah serta ucapan² yang positif dari warga² sepejabat..

“oh..nak kawen dah eh”

“orang mane?”

“Insya’Allah saya datang”

dan tak kurang juga yang negatif..

“satu kad untuk satu unit?”

“takda kad personal xmo datang lah”

“kalau aku tak datang tu kau taulah kenapa ye” (sebab tak dpt kad)

tapi menjadi seorang yang mahu sentiasa mengambil semua benda yang datang dalam masa dah dekat nak kawen ni secara positif maka saya mengambil keputusan untuk mengatakan kepada mereka..

silalah datang walaupun saya tak bagi anda kad secara peribadi..harap maaf kerana kad saya sudah kehabisan stok seperti CD terbaru TOMOK OIAM3 yang masih belum keluar lagi pon..

silalah jangan merajuk ye..

begitu juga rakan² wedding bloggers sekalian..saya mohon ampun kerana tidak menjemput secara terbuka..kerana saya berasa sangat segan mahu menjemput anda ke majlis saya yang tidak seberapa..huhu..tapi jika kamu di sana mahu sama² memeriahkan majlis saya..marilah tinggalkan komen di sini..saya akan emailkan virtual kad nye.. :D..

waaaa tiba² rasa sayu mahu tinggalkan blog ini..

4 Responses to "lapan.."

wahhh kad dah abis ke fie? alaa fie email jer laa alamat dan map. kalu di invite dan time tu nurul free InsyaAllah nurul dtg. oooo dewan sentul dekat jer tu 🙂

nurul..tu laa..dh abesh la awak..ngee..xpe, nnt fie email k..datang k kalau takde pape..

wahhh… cepatnye masa berlalu. dah nak bernikah. all the best. 🙂

phia..thanks singgah sini.. 🙂

Leave a Reply

When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

.::MNR Wedding Photography::.

