.::life has begin::.

selepas 12 hari..

Posted on: July 8, 2009

..bergelar isteri…im loving it!!

gelaran puan sudah pun mula di gunakan di opis ni..terasa macam veteran pula..maaf, koleksi gambar yang ada pada saya adalah sangat terhad..melonjak-lonjak saya mahu kongsi dengan kamu semua..sharing is caring kan?

yang ada hanya koleksi dari kamera peribadi rakan² yang sudi hadir di hari pernikahan saya..ajeni, pinjam gambar ok.. 🙂

 

Fie kawen 248

 

lihat muka cuak saya..waktu tengah tengok tok kadi dari kejauhan..dengan harapan janganlah dia tanya banyak sangat soalan.. :p banyak benda yang sebenarnya terjadi beberapa hari sebelum hari kejadian 26 Jun ini..seminggu sebelum tarikh itu, mak telah menelepon ustaz di masjid berkenaan..hanya untuk men’confirm’kan tarikh dan catering adekah lengkap..ustaz tersebut walaubagaimanapun teleh memberi kejutan melampau kepada mak..

tunggu la besday mak kalau nak bagi kejutan pun wahai ustaz..huhu..

beliau kata kepada mak bahawa nama saya tiada dalam jadual dia untuk hari tersebut..terkejut tak? terkejut tak? haruslah mak terkejut di kala itu..berkali-kali kami menelepon beliau untuk mengkompemkan tarikh..dan beliau berkata ya, ya, ya..tarikh tersebut kompen tapi tiba² saja kata tiada? anda biarlah betul wahai ustaz..walau terkejut mak tetap tenang dan memujuk ustaz membetulkan memori fikiran nya..mungkin ustaz terlupa..

pheww..alhamdulillah…memori ustaz telah kembali..

dan meminta maaf  kerana kekalutan yang terjadi..kami maafkan, jangan di simpan di dalam peti..akhirnya, dengan sekali lafaz..ok, sebenarnya dua kali..tapi yang petama tu ayah yang tersilap sebab tak sebut ‘anak kandung’ jadi di tak kire..  :p..

akhirnya dengan sekali lafaz kami sah lah menjadi suami isteri yang halal.. amin..

 

Fie kawen 298

mmmuuuahhhh *_*

 

lepas tu masing² asek tanya..kite dah kawen ye? betul ke kita dah kawen?

sengal?…

sangat sengal..sampai hari ini masih tak percaya sehingga perlu di ingatkan berkali-kali..jangan melawan, ape ingat ni boipren lagi ke?suami ni..suami..haahaha..

makanya,

dear suami yang kekal cinta mu di dalam hati..Insya’Allah sampai mati.. terima kasih kerana melafazkan akad itu..i lap u…mmmuuahhh..

 

Advertisements

11 Responses to "selepas 12 hari.."

pandai btol ustaz tu buat lawak.. lucu skali… ala biasa la tu.. ustaz pon manusia jugak.. kadang2 boley lupak.

mujur la ingatan kembali pulih sedia kala… haru biru woooo

betul tu awak..panik sekejap saya..hehe

uztaz tu mmg bleh bwt heart attack. rsenye lpas kwen tu soalan wajib .. ‘kite dh kwen ke eh?’ hihi.

itulah aesha..sbb mcm tak pecaye je kn.. 🙂

ok..skang rasa dah tak sabar plak..hehehehe

wardahh…cntheknye awakkkk…tahniahhhh..
weeee…kisah kite sama….at 1st attempt… ayah yg buat salah…hehehehehe

selamat pengantin baru fie. sori ari tu nurul tak dapat dtg anta adik pi uitm melaka.

how sweet..;)
ape pun yang terjadi. fie kini sudah punya t/jwb yang besar.
maka dengan itu ku ucapkan SELAMAT DUNIA & AKHIRAT. Moga berkekalan hendakNYA..

diah : perasaan lepas kahwin adelah sgt bahagia.. 🙂

anil : santek lagi awak tau.. ayah kite nervous kot.. ehehe

nurul : its ok..ucapan pun dah memadai.. 🙂

marina @ pengapit ku : tq tau.. 🙂 Insya’Allah..aminn..

kita pun sama dulu
lepas nikah, masuk kete nak balik umah
nak siap untuk sanding
masing2 ‘yang,kita dah kawin…’
macam tak caya pun ada..terkejut pun ada

kejutan budaya kejap kan dayu..
hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

.::MNR Wedding Photography::.

%d bloggers like this: