.::life has begin::.

hidup makin sukar..

Posted on: July 29, 2009

hidup sekarang makin sukar..jgn salah faham ye..bkn sukar kerana sudah berkahwin..tapi sukar kerana sudah bertukar ke unit baru..tak suke!sebab dah hilang kebebasan ber blogging.. :p kalau kat rumah pula dah tentu di kuasai suami..yelah, ada kuasa veto kan sekarang..takpe..takpe..

sudah tak punya masa menaip entry berjela² lagi..hukhuk..ini pon saya sudah gian..maka jadilah entry hari ini..luahan perasaan ni..sila lah mendengar..terima kasih..

walaupun dan kahwin tapi weekend kami tetaplah sarat dengan aktiviti²..tak ke mana pun, cuma balik umah ayah saya dan umah mak mentua..inilah seronoknya umah dekat² ni..hikhik..

dah lama tak jengah blog kamu² yang lain..saya gembira bila baca yang ada antara kamu yang sudah berbadan dua..tahniah u olls!!saya? masih samar² lagi..Insya’Allah ada rezeki masing² kan..

marilah layan gambar dahulu..ini semasa honeymoon kami di cherating..perjalanan dari KL lebih kurang 4 jam..sepanjang perjalanan saya cuba menahan mata dari terkatup!habit saya kalau naik kenderaan haruslah terus tertidur..entah mengapakan..kecuali naik moto lah..

IMG_2722

+ checking in..Impiana Cherating +

IMG_2733

+ katil dia..very the classic gitu +

IMG_2884edtd

+ kedai kopi..ehehe +

IMG_3012edtd

+ posing di lobby Awana Kijal +

IMG_3024

+ aktiviti wajib..shopping! +

tak banyak aktiviti yang kami lakukan..cuma berjalan² di tepi pantai sambil berpegang² tangan, berlari-lari anak konon² mcm dlm cite hindustan..hihi..kt cherating tak banyak aktviti pon..but we had fun..berada bersama orang tersayang di mana² pun akan terasa seronok dan amat bahagia..jika ada masa dan bajet lagi lepas ni kami pasti mahu kembali ke Impiana..sebab bayak kenangan di sana.. 🙂

Advertisements

4 Responses to "hidup makin sukar.."

seronok kan cherating w/p pantai kurang best.

mmg seronok nurul..tu lah, tak mandi laut pon kami..tgk je dr kejauhan..

waa..hunnymoon bes kan…wardah..x nmpk muka u…focus lah sket..nk tgk muka cnthek u.

:p xmo ar anil..xsantek sgt mcm anil..skarang lg la dh sgt gemok tau..huhu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

.::MNR Wedding Photography::.

%d bloggers like this: