.::life has begin::.

lelaki baru dalam hidup

Posted on: August 17, 2009

ada lelaki baru dalam hidup saya..cinta baru saya..

kenalkan..afiq harris bin saifuddin..

IMG_5849

*cayang die*

dialah tumpuan utama dalam keluarga sekarang ni..kalau tak jumpa sehari pasti rindu demdam jadinya..cucu pertama dalam keluarga, sudah mesti jadi tumpuan..

oh, selama ni afiq la yang selalu tendang² perut mummy ye? baru ibu tauu!! (baca:saya paksa afiq panggil saya ibu..xmalu?lantaklah..har har har)..muka afiq masa baru lahir merah..tau tak kenapa? sebab mummy afiq malam sebelum tu makan tomyam dengan hebat nya..agaknya sebab panas afiq terus nak keluar..hahaha..

kenapa baby sangat comel kan? geram je tengok..mudah-mudahan ada rezeki untuk kami juga.. 🙂

buku nota kecil : Al-Fatihah atas pemergian Ustaz Asri..takziah buat keluarga beliau..

 

Advertisements

7 Responses to "lelaki baru dalam hidup"

insyaAllah, ade rejeki mudah²an.. baby ‘elly’ yemo kalo xjupe sehari rindu x?? ;p

alahai comelnyer baby nie.serius comel tau fie 🙂

azne a.k.a ibu iqbal : ye..mudah mudahan..baby lg 1 tu lagi lah rindu dendam kalau tak jumpa 1 jam pun.. :p

anil : hehe..ni masa umur die baru 3 hari..sekarang dh lain sikit..makin tembam!

nurul : tq..anak kakak fie ni sebenarnya..nurul bile due ni?

alahaii so comell rasa mcm nak cubit pp dia nak pegang2 jari2 dia yang kecil tue …nama pon sedap dgr haris hehehe

due date nurul bulan 12 nie. fie cepat2 ye pregnant.

sha : geram kn..sy dah rindu dah..3 hari dah tak jumpa

nurul : Insya’Allah..doa kn fie eh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

.::MNR Wedding Photography::.

%d bloggers like this: