.::life has begin::.

sabar..

Posted on: August 21, 2009

salah ke kalau kita cakap..

“sabarlah, semua ini pasti ada hikmah”

klisye? yup..mungkin juga..

hakikatnya hanya itu yang mampu di beri kepada dia..

tolong? perkara itu bukan hak kita untuk di tolong..

itu kerja Allah…DIA kan yang berhak..

kenapa tak percaya kan Allah ke?

percaya lah..

jadi?

sabar itu saja penyelesaian nya..

tambah kan dengan do’a yang tak putus²..

putus asa tu tak baik..berusahalah

jangan meratap begini..

dah, senyum..

🙂

Advertisements

9 Responses to "sabar.."

betul… orang sabar banyak manfaat dan berkahnya 🙂
oh ya, salam kenal ya… sy banyak lihat foto2 km dari suami.. cantik bgt 🙂

siti, makasih singgah blog sy..makasih pada suami siti juga..congrats ya atas wedding kamu..maaf terlewat wish..huhu.. 🙂

kak.
sker tgk quate akak tue
sedih.
sbb sy pon hampir2 putus asa
;(
sy kawen for 2 months
tp x ada tanda2 preggie lagiiii
sy sangt mengharap
akak doakan sy juga ya

intan..xmo sedih ok..rezeki tu Allah dah tetapkan masing²…jgn putus asa tau..cuba cuba!! 🙂

nak bersabar ni kadang2 agak susah. tapi mak saya selalu cakap “setiap benda Allah bagi mesti ada sebab”. so, fikir yang positif je la kan. insyallah setiap kesabaran tu ada ganjarannye 🙂

i agree!betul tu..mesti ada sebab kan.. 🙂

ok kak
tenks
😉

Sama2 kita usaha… ALLAH knows the best~! ^_~

faizah : 🙂 setuju!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

.::MNR Wedding Photography::.

%d bloggers like this: