.::life has begin::.

2 bulan sudah..

Posted on: August 26, 2009

DSC09407

1

 

Hari ni dah masuk hari ke 5 kita berpuasa..dan hari ini juga sudah 2 bulan bergelar isteri kepada ‘beliau yang saya sayangi’..2 bulan yang sangat indah bagi saya..dan harap-harap bagi ‘beliau’ juga..(hep!beranilah kata tak indah)..

Sebelum kahwin rasa sangat takut..takut tak dapat beri yang terbaik..permulaan kehidupan tu memang banyak la yang kena adjust..yerlah, sebelum ni kita fikir diri kita sendiri je..takda masa nak fikir kehendak orang lain pun..tapi sekarang dah lain..semua benda pun kena balik dan bincang dengan suami..bukan tak boleh buat keputusan sendiri, tapi elok lagi kalau dapat izin suami..orang kata 3 tahun pertama ni sesi menyesuaikan diri..(3 tahun ke 3 bulan..lupe)..saya rasa macam betul..mula-mula nak sesuaikan diri hidup berdua..selisih pendapat tu biasa..sedangkan lidah lagi tergigit kan..ini kan pula suami isteri..tapi, lama-lama jadi biasa..kena pandai-pandai bawa berbincang walaupun selalunya bincang dengan air mata je..haha..

Alhamdulillah I found him..dulu rasa macam..ada ke lelaki yang baik hati serta kelakar juga beriman lagi di dunia ini? rupa-rupanya ada..hihi..manusia tak sempurna kan..ada kekurangan dan kelebihan..kekurangan tu yang sepatutnya kita kena terima..bukan saje kelebihan..sebab itu yang melengkapkan sepasang suami isteri tu..hah, dah macam rancangan semanis kurma dah entry ni..

Jadi, saya nak ucapkan selamat ulang tahun sayangggg…eh, bukan ulangtahun..bak kata anil, ulangbulan..hihi..

 

terima kasih kerana memlilih saya sebagai isteri..

terima kasih kerana memahami saya lebih dari orang lain..

terima kasih sebab berani juga ngorat saya..ahaha

i lap u..

 

Advertisements

15 Responses to "2 bulan sudah.."

tahniah wardah…

as usuall…. awak sgt cnthekkkkk

tq anil.. itu dah mekap mmg ler santek sikit..hehe 🙂

nice fie 🙂

slamat ulang bulan yg ke 2
😀

::chantek nyer baju wedding tu..tema pun nice..anyway tahniah..axtually sy ngah cr stuff for my wedding coming soon..so ur info nice..i dah link ur blig ngan i..keep in touch::

nurul: tq .. 🙂

nano : timekaseh mama wannabe.. 🙂

sya : tq..hope info sume berguna utk sya..best nya nak kawin..kan?

i lap u 2 my dear……… ;p

haip!!nak kena budak ni..

wardah..awak sgt cantik!!mcm muka shafnie ex wife AC Mizal.serius!oh..baju pun cantikla!tunjukla lagi pic kawen.
saya pun rase mcm susah sgt nak adjust pd permulaan kawen ni.mmg perasaan camtu ker?

tq diah..xdelah diah..biase je..*malu* pic kawen tak habis edit lg oleh suami sy..sebok buat org lain punye dl..nnt sy uplod ok..
sy rs mula² ni mmg macam tu..kita rasa kekok sikit nak sesuaikan diri berdua..tapi lama² akan jadi suka teramat!!

happy belated ulang bulan yg ke-2!!

ehermm… gambar sume chantek2… tanak buh byk2 ke hihihii

Wardah, congrats my dear…Sekejap jek kan…Kita nie semua masih dlm mood honeymoon. Memang susah kan nak sesuaikan diri..Kdg2 buat my hubby mcm kawan jek..(uisk, tapi skrg kurang sikit gaduh2) hehheh….Doakan semoga Wardah berbahagia hingga ke akhir hayat. Amin…

fizz : tq 🙂 ..nnt kite buh lg ek..hehe..

reena : tq dear..Amin..sy doakan reena juga begitu.. 🙂

Salam…tengs for visiting my blog…anyway tak terlmbt nk wish slmt pengantin baru… awk sgt cantek~! mcm artis… ehhe… smg berbahagia n dirahmati di dunia n akhirat… n dikurniakan zuriat yg soleh n solehah…ameen

wsalam faizah..takdelah biasa saje..itu semua kerana mekap..hihi..terima kasih atas do’a awak.. 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

.::MNR Wedding Photography::.

%d bloggers like this: